距离。。。

Monday, May 3, 2010

曾经两年。。。我与他
只不过机张桌子的距离。。
但我却觉得他很远
他,课外活动,样样行
我, 无名小翠。。
我与他,连十句话都没

毕业了
缘分到来
科技发达
我们开始沟通了
靠着电脑。。。
我们话题多了
距离却出奇的拉近了

直到。。
我与他又隔着两州的距离
他去了别州读书
我依然在吉隆坡
在某一时段
我们隔了两国
也只不过三个星期
 整整没联络
我却发现。。
 我不习惯了!

回来后
彼此却很珍惜
慢慢的。。开始了这段情
双方并不打算公开
因为远距离
我们一开始, 都很独立
见面机会少之又少

我们依然坚持着
一年后,稳定了
他决定回来就读
我很开心

慢慢的,
不知怎的
我变了
 任性
无耐心
罗索
小器

我都知道
都是他
他体谅
他宠
他迁就

有时他说,他不曾看到我妒嫉
那是应为他给我信心
有时他说,我爱骂他没接电话
那是因为我超级担心他
有时他说,我对他要求太多,有压力
那是因为我对他有期望,盼望了

我开始学会放开
当感情浓郁一时
几乎每一秒没停此的想念你 
你无法控制
但我会试一试 
我们各自都不想成为对方的绊脚石
都互不干涉对方的自由
四年来
我依然觉得。。
有一条隐形的线
把我们拉着
感情还一如往常
像当初的感觉
我很希望保持着
就这样保持着。。。

我开始踏入社会
未来一片茫然
我开始担心
我们又要面对距离的考验
我又开始舍不得


Very coincidentally, my friend gave me listen this song
just like what I feel now.

Penelope Soundtrack- The Piano Song by Meiko


Lyrics:
Every little thing I do I do for you
With every little thing I think I thought of you
And I try so had not to notice
I try so hard not to care
I try so hard not to know that you're not here
But I'm countin' down the hours
And I'm countin' up the days
I try so hard not to show this side of me
I'm jealous of they way they walk, the way they talk
I'm jealous of the way they look the way they are

And I try so had not to notice
I try so hard not to care
I try so hard not to know that you're not here
But I'm countin' down the hours
And I'm countin' up the days
I try so hard not to show this side of me

5 comments:

{ cklim } at: May 4, 2010 at 4:31 AM said...

oo...such as lovely story.. dunno when is my turn to share mine ..haha :p no worry, trust is the essence of distance r/ship

{ marccus } at: May 4, 2010 at 12:56 PM said...

nice! =D must treasure the love as it is not easy to come =)

{ Blur Pei } at: May 5, 2010 at 9:37 AM said...

ck: don't worry, u'll find one soon. by the way i got many available girl's friends..... hehe *u know wat i mean*

Marccus, yea! :)

Tan Kah Woi at: May 6, 2010 at 2:10 AM said...

以前的我

是一个娇傲,执著又自尊心容易受埙的大男人

是你

陪我聊了无数个寂寞的夜晚。。。带过了悲伤的心情

是你

让我相信平凡和知足会带来快乐

是你

让我打开msn时,最期待出现的人

是你

让我慢慢的习惯容入你的生活圈子

虽然我们可能又要承受距离的考验和思念的痛苦

但你给了我无比的信心

有时候朋友会问我

为什么我们的感情可以经得起时间的冲淡

我有好多的原因想告诉他

但最后我还是告诉他,因为

我爱你!!!

{ Blur Pei } at: May 6, 2010 at 7:45 AM said...

wah~~ so thouching...T_T

 

Translate

Categories

Popular Posts

Total Pageviews

About Nuffnang

Pei Insta

 

© 2010 гย๓tย๓blurpei