争吵

Saturday, February 25, 2012
 相信每一个感情路线,一定有经过争吵
避不过,要面对 也要解决
我和他 有时也不知所措,不会解决,也坦然而过。。。
女孩们也有时情绪不稳定(定期的)
受害者往往都是身边最亲的人。
有时想想。。或许不要太极端
我爱胡思乱想、心情不好就情绪跌入谷底
什么都太负面了!

我曾努力改变,但总是有重复的事发生
我不敢担保以后不会这样
也说不定以后我会很好
哭过了、总是好很多

现在想回,却觉得自己很无理取闹
争吵是难过,但我们却没想到
其实开心的日子每天都过
只是平淡些,也是一种幸福!
 要过得开心!

 ****************************************

 wearing 10cm heels to shopping
and turned out that I got 4 plasters on each foot!!
 pathetic!
took before leaving~
 My Japanese teacher
 she looks.....a bit retarded in the picture,
I don't know why,
actually she is not!!! she is super funny and lively
every time i went to class and end up laughing non stop
Maybe because she tied up her hair...

0 comments:

 

Translate

Categories

Popular Posts

Total Pageviews

About Nuffnang

Pei Insta

 

© 2010 гย๓tย๓blurpei