Flu attack!

Thursday, April 23, 2009
Since yesterday, I keep on sneezing!!(who miss me???) damn. At night, My running nose start (keep on wrapping 'wan tan'). So Mum went to chinese medium took some chinese powder. sigh...bitter!

I went to sleep early! However at bout 1am, I woke up again coz i can feel my throat itchy. I really wanna put my hand into my throat and scratch it! (like those 'fisherman' cormercial) lol! tears flow out when I tried to 'tahan' the itch! I cough non stop. afraid that I might woke my bro up, so I quickly went to kitchen to drink some water. To my surprise, my bro was not in bed when I return to my bed. He still haven't come back!! gosh...is already the 3rd night that he come back late. geez...don care!

then at bout 4am, I wake up again. the second time! I tot i could not fall asleep again. However when i lay back, within one minutes, I fell to my dreamland~ should be very tired already.

Whole day...I'm feeling so tired. Blur @.@" was busy on evening.When I was about to call wai chen (to invite her over for a dinner), I realised I have 3 miss calls from my boss lady!! I checked the time, it is at 1.30pm, when my lunch just over?! I keep my hp in my bag in silent mode...that's y. sei lor....by the time I realized, is already 5pm...o.O and my boss lady edi went back. How? I ask miao n mh's opinion, both of them ask me to call back. So...I get my guts..call back and apologised. Hiew! lucky, she said "is ntg, hahaha" so ok, then I talk to her a while. I think, mayb she want me to dabao for her. Another thing is that...I walked in office like no one business after my lunch. No wonder she's looking at me when I walk passed her room from the main door. (Even I not directly look at her, I can feel it...lol).after finished work, have to wait miao and cm till 6pm. So I decided to have a nap in the office (nobody at the office already) instead of window shopping (dono where to shop). I really fell asleep on the sofa in my office. I mean like not fully asleep but hanging my head though ("fishing"), half concious. I woke when miao n cm sms.

While eating at dragon-i.....sigh... I keep on advising them not to order so much food...they don listen!!!!! what did we order? one pork steam rice, one ramen, one siu long pao, one dim sum and one RM1 chic. they said still not enough! they don believe me.... kinda mad... then i said if cant finish don push me to eat. At last.....I'm having gastric, Still i eat quite much, except itu miao... duh =.=" luckily cm can eat. haha, we still got some leftover, but not much. the bill? RM60++. sigh....just that my gastric prob, if not, i can still eat. I hardly could stand straight. I bend when I sit or walking... and I don eat gastric med!!

After i drive and reached home, I feel better and....very tired. Bathed then sleep. stupid bro, his hp rang, talking tro phone when i wan to sleep! i cant tahan then shouted 'ooi!!' he then walk out the room. yest he really wake me up a few times...damn!and his snorring. I know we cant stop the snor... sigh...I wan my room!

6 comments:

{ rumtum tigger } at: April 23, 2009 at 10:25 AM said...

>__< i remember those days when i'm like tht also...

{ rumtum tigger } at: April 23, 2009 at 10:26 AM said...

take care ok!!!!!

{ Joanne } at: April 23, 2009 at 10:37 AM said...

tq tq....

all flu attack shd be the same...

tonight eat chic!! lol

{ Chloe *MiaoMiao* } at: April 23, 2009 at 10:57 AM said...

yeah Rm 1.oo chick wehehehahaha

jiapei get well FAST

don't spread your virus to us tonight !

marccus at: April 23, 2009 at 11:30 AM said...

flu liao eat chicken..
later become chicken flu ar. =X
danger danger.

eat pork ma at least. =X
kekeke

{ Joanne } at: April 23, 2009 at 1:44 PM said...

miao: i cant get well in one day..i'm not hero

marccus: choi!!!

 

Translate

Categories

Popular Posts

Total Pageviews

About Nuffnang

Pei Insta

 

© 2010 гย๓tย๓blurpei